Image by Edu Lauton

NÄTVERK

Customer Success - Intressekoll

Jobbar du med Customer Success och vill ha ett nätverk med likasinnade att diskutera utmaningar och dela erfarenhet med?

 

Vi undersöker intresset för att starta upp ett digitalt nätverk inom Customer Success med kontinuerliga träffar innehållandes föreläsningar och digitala rundabordsamtal.

Vad ingår i nätverket om vi kör igång?

- 6 - 10 TRÄFFAR PER ÅR

- FÖRELÄSARE VID ALLA TRÄFFAR

- RUNDA-BORD-SAMTAL MED ANDRA DELTAGARE

- FACILITATOR SOM SKAPAR EN AGENDA PÅ VARJE TRÄFF

 

Digitala träffar skapar möjligheter för alla att delta.

Träffarna kommer vara digitalt på Zoom för att du ska kunna koppla upp dig oavsett stad. Bokadero vill tillgängliggöra kompetens på mindre orter. 

Bollplank som mentor och rådgivare

Vår tanke med detta nätverk är också att knyta ihop dig med rådgivare och mentorer som du kan få tillgång till 60 minuter per månad som bollplank så att du får alla möjligheter att växa i din roll.

I Bokaderos koncept

Nätverket kommer att vara i Bokaderos koncept vilket gör att du genom ditt abonnemang får tillgång till hela Bokaderos utbud av nätverk. Vi har flera andra digitala kunskapsspår, men också fysiska träffar på flera orter. Läs mer genom att klicka på "Nätverk" i menyn ovan. 

Förboka en plats idag och bidra till att nätverket kommer igång!

För att starta igång nätverket kommer vi behöva att ett visst antal personer förbokar en plats, vill du hjälpa oss att sätta igång nätverket? Om du lämnar en intresseanmälan bjuder vi på uppstartskostnaden på 2 800 kr ex. moms ifall du går med innan lanseringen.